donderdag 13 juli 2017

Gipsbuik mozaiek

Laat een gipsbuik maken, voor een blijvende herinnering aan je zwangerschap. Tevens verkoop van mozaiek materialen en meer. De prijs van de gipsafdruk, is incl. Hier onder volgen meerdere opties, voor het bewerken van een gipsafdruk.


Een mooie mozaiekbuik maken kost tijd de afwerktijd is gemiddeld weken. Heeft u al een gipsbuik en wilt u deze laten mozaieken, dan kan ik dat ook voor u doen.

Deze mozaïekbuiken worden dan wel heel persoonlijk. De levering van de producten kunt u via mij regelen. Een mozaïek gipsbuik is een echt kunstwerk en een prachtige herinnering van jou zwangere buik. Een afdruk wordt geheel met de hand gemaakt. In het maken van de buik zit zo,n tot uur werk.


Denk er wel omdat jou buik uniek wordt en een voorbeeld slechts een richtlijn is! De gipsbuik kan naar wens worden gemozaiekt. De buik wordt zo klaar gemaakt dat je hem zo op kunt.


Gipsbuik versieren mozaiek.

Met mozaïek kun je prachtige beeltenissen maken, zeker op een zwangere buik. Er zit wel veel verschil in de soort mozaïektegeltjes die je gebruikt. De mozaïektegeltjes van de Xenos zijn bijvoorbeeld mat.


Mijn dochter Luna Fay is inmiddels jaar en tijdens mijn zwangerschap van haar is ook Mamamozaiek geboren. De afgelopen jaren heb ik vele vele mozaiekbuiken gemaakt en hebben zowel mijn stijl, ervaring als techniek een groei doorgemaakt. Eventueel kan de buik ook zittend gemaakt worden. Het gips is geheel veilig voor jou en de baby. Je smeert de buik eerst goed in met vaseline, zo laat het gips makkelijk los.


Heb je geen zin om zelf te kliederen met gips, laat het dan door mij doen. Het laten maken van een gipsbuik neemt tot minuten in beslag, afhankelijk van het model dat je kiest. Voor het gipsen gebruik ik warm water, waardoor het gipsen aangenaam aanvoelt. Combineren van de afwerkingen is ook mogelijk voor een offerte van dit maatwerk kunt u dan het beste contact opnemen. Bekijk meer ideeën over Kant, Buik gips decoreren en Kant maken.


Er wordt een gipsafdruk van de baby gemaakt met behulp van gipsmateriaal. Afhankelijk van de soort afdruk die je wilt, sta je tot minuten rechtop. Dit beschermt jouw huid tegen het vastplakken van de haartjes aan het gips. Ik kom graag langs om een buikafdruk te maken van de gelukkige aanstaande moeder.


Nadien moet de gipsbuik uur uitharden, dus je kunt pas een aantal dagen later ermee aan de slag.

Om de zijkanten mooi recht te krijgen, heb ik met een schaar het overtollige gips afgeknipt. Ik wilde mijn buik graag een kleurtje geven, maar daarvoor moet je de gipsbuik nog eerst behandelen. Bij Ellen’s Mozaiek kunt u een gipsafdruk van uw zwangere buik laten maken. De afdruk kan vervolgens worden bewerkt met mozaiek.


Omdat de gipsafdruk uiteindelijk gemozaiekt wordt, moet deze verstevigd worden. Hiernavolgend een aantal voorbeelden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts