maandag 6 maart 2017

Allposters review

Posters van hoge kwaliteit. Ontwerp en bestel ze vandaag nog! Gratis verzending boven €39. Koop nu prints op Desenio!


Al enige tijd geleden posters bestel helaas tot op heden niks mogen ontvangen.

Wij hopen dat het alsnog komt maar zijn bang dat we mogen fluiten naar ons geld en spullen! I am beyond angry with this company you would think a place that specializes in art and sending it out would know how to send there product undamaged. However, the quality of the posters is poor and not worth $9.


SEVEN days later I get notification that the poster is on backorder. So they are selling items. Read real customer ratings and reviews or write your own. Share your voice on ResellerRatings.

I ordered some posters at allposters. To my surprise the goods were sent to me from the Netherlands, without allposters notifying customs, so I ended up with paying import taxes and a fine in order to get my posters. Op de koop toe beweert allposters dat we Klein formaat besteld hebben wat totaal verkeerd is want we hebben EUR betaald voor groot formaat en ze leveren ons Klein formaat aan EUR.


Nu vragen ze zelf nieuwe bestelling te doen dus nog eens te betalen. Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief. Ook de lijst en de manier waarop de poster is ingelijst ziet er professioneel uit. Keurig op tijd en vakkundig ingepakt werd hij bezorgd. Niets op aan te merken, helemaal tevreden.


Voor mijn woonkamer wil ik een mooi schilderij kopen. In de winkel kon ik de juiste niet vinden, dus ben ik op internet gaan zoeken. Nu vond ik bij ALL POSTERS. NL het schilderij naar mijn smaak. Maar ik ben altijd een beetje huiverig voor dingen op internet te bestellen.


Je hoort tegenwoordig vaak dat je opgelicht wordt. Bedankt voor je bestelling en review.

Goed om te horen dat je tevreden bent over onze snelle levering en wijze van verpakken. Veel plezier met je bestelling! I was dealing with a swiss company (because of the.ch extension).


Write a review Write a review. I thought I was going to save money buy signing up for their discount. Join the people who’ve already contributed. Ik had een fout gemaakt met mijn bestelling en de winkel heeft het zonder probleem opgelost. Visit this website allposters.


Het leuke hieraan is dat je geld bespaard op je volgende bestelling. Had net voor nieuwjaar posters besteld. Daar was januari nog steeds niets veranderd dus mailtje gestuurd. Kreeg binnen een half uur bevestiging dat de posters echt waren verstuurd.


En inderdaad kwamen ze januari met de post. Netjes verpakt in koker, met extra beschermende vellen. Start browsing our most popular categories.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts