maandag 23 september 2019

Review zitmaxx

Review zitmaxx

Zitmaxx Wonen heeft uit meer dan 4. Onze adviseurs vertellen je graag over de nieuwste trends en geven gratis advies. Keuze uit meer dan 9Hoekbanken. Bestel Online of Bezoek de Winkel. Groot aanbod I Lage prijzen.


Review zitmaxx

Vandaag zijn wij geslaagd voor een eettafelbank. Wij werden netjes en, vriendelijk geholpen door één van de medewerkers. Bij de levering van het bestelde bleek een beschadiging te zijn. A good price for a good quality couch.


No payment was required up front only on delivery. I was advised the delivery would take 8-weeks, but the couch was ready in weeks. Delivery was handled professionally and without any.


Review zitmaxx

Zijn er klachten dan is dat niet erg, wat wel interessant is, is hoe het bedrijf met de klachten omgaat. Kortom voordat je koppt is het lezen van reviews waardevol om te weten wat je kunt verwachten! Ik zie door de bomen het bos niet meer dus vraag hier graag om ervaringen. Hier hadden wij, na in totaal maanden te hebben gewacht, echt geen zin meer in. Er is daar heel veel keuze.


Met behulp van de verkoper die ons prettig te woord heeft gestaan hebben we een keuze gemaakt. Erg blij met onze aankoop. Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuwe bank, eettafel en eetkamer stoelen. Bij zitmaxx is er qua interieur alles onder dak, en voor iedereen ze smaak is er wel een optie. Op de website van zitmaxx had ik van te voren gekeken waaruit bleek dat hun de goedkoopste waren en de meeste mogelijkheden in afmetingen en kleuren te bieden hadden.


Review zitmaxx

Waalwijk, bedankt voor je review ! Wij wensen je alvast heel veel plezier van de nieuwe bank en bieden je graag een volgende keer weer een heerlijk kopje koffie aan! Ik hoef nu nog maar 30- euro te betalen, dan krijg ik een korter bankdeel B bezorgd over 8-weken. Had ik net iets meer informatie gekregen bij aanschaf dan had ik me die 30- euro gelijk kunnen besparen.


Check out what 4people have written so far, and share your own experience. Dit is mijn tweede aankoop binnen een paar jaar maar de service en klantvriendelijkheid is nog steeds optimaal. Eind januari besloten wij nieuwe eetkamer stoelen aan te schaffen. We zien er naar uit om straks relax in onze fauteuils aan tafel te zitten.


Bij ons staat klanttevredenheid namelijk centraal. Dit betekent dat wij non-stop bezig zijn de klantbeleving te optimaliseren. Niet echt de andere kant van de wereld zou je denken, maar toch moet het blijkbaar maanden duren voordat hij geleverd kan worden. Omdat dat deze week is, heb ik contact opgenomen met zitmaxx.


De kunst is de juiste balans te vinden. Boxsprings en slaapbanken. De basislook van je slaapkamer wordt veelal bepaald door het bed zelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts