dinsdag 31 januari 2017

Roderick vos bank

Kies online je Bank en kom proefzitten in Nederlands grootste Woonwinkel. Onze adviseurs vertellen je graag over de nieuwste trends en geven gratis advies. Keuze uit meer dan 9Hoekbanken.


Bestel Online of Bezoek de Winkel. Design, Direct Van De Makers. Roderick Vos - Restructurer - ABN AMRO Bank N.

Hij houdt van vakwerk, en dat is meteen zichtbaar en voelbaar in zijn ontwerpen. Zowel zijn vader als zijn opa zaten in het vak. Het was een uitdaging om met een simpel concept van een basisvorm toch weer een unieke bank te kunnen realiseren met een verrassende schoonheid.


Bloq is voor mij echt ‘one of a kind’. Strak aan de buitenzijde, bol en zeer comfortabel aan de binnenzijde. Tot €5extra op Fauteuils, Voetenbanken en Banken. Bekijk ons Ruime Assortiment. Gunstig geprijsd en gratis geleverd!


Geef je interieur een persoonlijke toets.

Bij ons is voor elke stijl en budget wat wils. Meer dan 1leuke woonwinkels. Ga naar Leen Bakker of bestel eenvoudig online. Ontdek ons ruime assortiment! Ik heb een tijd lang gezocht naar de perfecte bank.


Een elegant model met aliminium poten. De keuze in stoffen is zeer uitgebreid. Mijn favoriet is de vilt-achtige stof. De rugleuning is de eye-catcher van deze bank. Stoffering: Stof of Leder.


Neem contact met ons op voor een offerte en meer informatie. Leverbaar in diverse maten en uitvoeringen. Op deze manier komt hij letterlijk in aanraking met alle aspecten van vorm, design en materiaalbehandeling.


Tot op heden was Pode vooral gericht op meubelen. Aan studio Vos de eer om het merk meer ‘swung’ te geven. Het opvallende aan de samenwerking tussen studio Vos en Pode is dat het niet alleen gaat om het ontwerp van een nieuw meubel.


De wereld van Melloo draait helemaal om jou. Het aanbouwprogramma daagt je uit om je creativiteit de vrije loop te laten.

Naast design ook inspiratie én advies? Maak het jezelf gemakkelijk en shop ontspannen bij OTTO. Hier vind je wat jij zoekt!


With his wife Claire, he ran a design and manufacturing company on the Indonesian island of Java. In mijn rol doe ik onderzoek naar de impact van actuele ontwikkelingen op onze klanten. Ook geef ik presentaties en schrijf ik rapporten waarin ik mijn bevindingen deel.


Hij maakt prototypes het liefst met de hand. Daardoor komt hij al tijdens het creatieve proces letterlijk in aanraking met alle aspecten van design, materiaalbehandeling en productie. De leefbank Bloq en bijzettafel T-Tray zijn voorbeelden van zijn exclusieve ontwerpen. Gijs Papavoine herkennen we aan de heldere lijnen in zijn modellen. Speelsheid in vorm en de toepassing van geometrische patronen zijn kenmerkend voor Edward van Vliet.


Niet alleen met zijn collectie en presentatie – die is altijd al.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts