maandag 17 oktober 2016

Interieurontwerpster

Onlangs afgestudeerd aan de Design Academy te Eindhoven en ondertussen meer dan vijf jaar ervaring als interieurontwerpster. Pied-à-terre in Amsterdam. De bewoners van deze pied-à-terre in Amsterdam wilden graag.


Wilt u uw huis anders inrichten? Of wilt u een stylingadvies? Als het om een compleet andere inrichting gaat, kom ik met een interieurontwerp op maat.

StudioCentro interieurontwerp en interieuradvies. Moderne, strakke interieurs met een warme sfeer. Na mijn opleiding Detailhandel Mode in Amsterdam ging ik bij diverse bedrijven aan de slag, maar door mijn grote interesse in interieurvormgeving en styling volgde ik naast mijn werk een opleiding bij Academie Voque en Artemis in Amsterdam.


In een huis moet je je schoenen kunnen uittrappen. Het is misschien een uitspraak die je niet verwacht van een interieurontwerpster. Toch vind Rolinca Kooren het belangrijk dat je in een huis moet kunnen leven en bewegen. Om de interieurs op te vrolijken werkt ze vooral met kalligrafieën en kleuraccenten.


Een persoonlijk interieur ontwerpen en realiseren vraagt om meer dan creativiteit. Het vermogen om de behoeften van de opdrachtgever te vertalen in het ontwerp is.

Interieurontwerpster Walda Pairon heeft in Kalmthout haar eigen paradijs gecreëerd. De zoektocht naar het perfecte interieur. En wat is jou persoonlijke stijl?


De interieuradviseurs van Slijkhuis Interieur Design staan klaar om. Het zijn slechts voorbeelden die laten zien hoe wij zouden omgaan met de ruimte en die vooral ter inspiratie dienen. Want uiteindelijk is het de koper zelf die de indeling bepaalt en deze geheel afstemt op zijn wensen en behoeften. Femkeido Interior Design verzorgt de inrichting van woonhuizen, restaurants, hotels, praktijken en bedrijven. Maar ook voor styling- en fotografie-opdrachten voor.


Op zoek naar een opleiding op het gebied van interieurstyling of binnenhuisarchitectuur? Vind Interieurarchitecten bij homify. Bekijk reviews, contactgegevens en projecten! Bezoek één van onze drie winkels in Hengelo (o) of bekijk de collectie online. Voor design ga je naar Hengelo.


Marije Develing is interieurontwerpster. Daarom besloot Eva haar een aantal prangende vragen te stellen over het maken van een mooi low budget interieur. IMME is een creatieve studio gevestigd in Amsterdam.


Geleid door afgestudeerd interieurontwerpster en fotografe Imme Jonker. Een concept oprichten zoals BY.

IMME ligt de focus op interieurontwerp en interieurfotografie. Thomassen Interieurs voor al úw woonwensen en interieur ideeën. Met een unieke collectie van hoogstaande kwaliteit, karakteristiek materiaalgebruik en.


Ik ben interieurontwerpster en interieurstyliste. Ik werk vanuit de overtuiging dat er geen standaard recepten zijn voor interieur en dat de beste keuzes uit het hart komen. Ik wil graag mooie en aangename interieurs maken, die functioneel en praktisch ingedeeld en ingericht zijn, en met een eigen sfeer en karakter. Graag zoveel mogelijk reacties want ik wil graag weten waar mensen aan denken bij deze beroepen.


Om te zien hoe ik mijzelf het beste kan noemen. Van interieurontwerpster tot mode-icoon. Haar – weliswaar grote – bijrol in de interieurwereld heeft inmiddels plaatsgemaakt voor een hoofdrol in de mode.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts